Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks
  • Popularne posty

    http://imageshack.com/a/img829/2684/7hzo.jpghttp://imageshack.com/a/img34/9492/scwo.jpg

    Zdjęcia z sesji, których jeszcze świat nie widział :)

  • Popularne posty

    http://imageshack.com/a/img801/840/6kfv.jpg

    Czerń z błękitem, skąpana złotem + bonus

  • Popularne posty

    http://imageshack.com/a/img33/9640/72md.jpg

    Olejek Orientalny - Odżywienie Włosów - MARION - Recenzja

  • Popularne posty

    http://imageshack.com/a/img33/4536/r8e6.jpg

    Walentynki z Firmoo

niedziela, 3 listopada 2013

Dramatic czy "Dramatic" ?

Witajcie,

Przedstawiam Wam makijaż, który chciałam wykonać na projekt Kameleon u Domi, ale coś mnie wena opuściła :( Może to wina, tej okropnej pogody, którą można dzisiaj "podziwiać" za oknem w Krakowie :) ?

Podzielę się jednak z Wami, tym co mi wyszło, skoro już coś zmalowałam . Pytanie brzmi czy podołałam zadaniu czy wyszło dramatycznie źle ?:) A tematem tego tygodnia był - "Dramatic" - "Makijaż mocny, wyrazisty. Kobieta również bywa odważna i zadziorna. Chłopczyca? Rock star? Vamp? Pokaż swoją kobiecą siłę! " - cytat z bloga Domi. Jak mi wyszło ? Oceńcie same..





Kosmetyki :

Korektor : Kobo w sztyfcie 
Kamuflaż : Kryolan
Baza pod cienie : ArtDeco 
Podkład : Revlon CS 220 Natural Beige
Cienie : Inglot 
Kredka : Czarna AVON
Brokat zielony : Vipera 
Puder : Matujący PAESE
Tusz to rzęs : Golden Rose
Róż : L'oreal True Match 
Bronzer : W7 Honolulu 
Usta : Błyszczyk Sensique

Pozdrawiam:*

23 komentarze:

  1. Wyszło idealnie :) Piękne kolorki :) Ale pogoda faktycznie jest okropna... Mnie rodzinka do Krakowa wiozła, to nic nie było widać, tak lało...

    OdpowiedzUsuń
  2. też zakupiłam teraz bazę pod ciebie z artdeco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no fajnie fajnie wg mnie Drama jak nei wiem...ładne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, ale świetne połączenie cieni! elegancko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje makijaże zawsze mają charakter! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny makijaż, ma w sobie " to coś", jest taki.. zmysłowy..)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie Drama oczywiście na plus tylko ja wolę Ciebie w lżejszym wydaniu

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny jest ten zielony brokat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dramatic! Ciężkie wyzwanie, ale widzę, że dramatyzm przeniosłaś z głowy na twarz, super wkomponowany kolor w tę grę cieni!

    OdpowiedzUsuń
  10. Całkiem fajnie wygląda :) i te połączenie kolorów super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No i mamy Gwiazdę Rocka :D świetnie wyszło! A jaka ładna buźka :):):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyszło drapieżnie tylko mam małe 'ale', mogę?
    Po pierwsze brwi, lepiej wyglądają wyczesane i każde w jedną stronę być powinny, szczególnie to widać na zdjęciach. Dodałabym do nich odrobinę koloru, aby były bardzie wyraziste i dopasowane do całości.
    Druga sprawa to fryzura, za grzeczna do tego makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Po prostu super!
    Kocham takie kolory na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja bym zakończyła ostrzejszym "dzióbkiem", ale generalnie bardzo fajnie. podoba mi się, że sięgnęłaś po kolor, a nie klasyczną czerń. wyszło jak najbardziej dramatic, a nie "dramatic" ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie pasuje do Twojej tęczówki takie zestawienie kolorystyczne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dramatycznie!

    Bardzo mi się podoba ten połyskujący cień!

    OdpowiedzUsuń
  17. mega! Bardzo lubie takie wyraziste makijaże, mocno podkreślone oczko :) Pieknie :)

    OdpowiedzUsuń

Komentujcie śmiało:) Każda uwaga jest dla mnie cenna - oczywiście konstruktywna!