Image Map
Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks
  • Popularne posty

    http://imageshack.com/a/img829/2684/7hzo.jpghttp://imageshack.com/a/img34/9492/scwo.jpg

    Zdjęcia z sesji, których jeszcze świat nie widział :)

  • Popularne posty

    http://imageshack.com/a/img801/840/6kfv.jpg

    Czerń z błękitem, skąpana złotem + bonus

  • Popularne posty

    http://imageshack.com/a/img33/9640/72md.jpg

    Olejek Orientalny - Odżywienie Włosów - MARION - Recenzja

  • Popularne posty

    http://imageshack.com/a/img33/4536/r8e6.jpg

    Walentynki z Firmoo

sobota, 26 lipca 2014

Come Back...

Witajcie kochane,

Na wstępie, pragnę Was ogromnie przeprosić za tak dlugą nieobecność :( Złożyło się na to wiele czynników, pierwszy - trochę się przyznam, bez bicia to lenistwo...ale uzasadnione. Jak wiecie, zaczął się jakiś czas temu sezon ślubnych makijaży i trochę weekendy mam zajęte, do tego jakieś czasem sesje i normalna praca w tygodniu. Czasami, po prostu nie mam weny ani siły by coś skrobnąć. Wybaczcie ..

Miałam jutro usiąść i stworzyć porządnego posta pt. "Come back". Niestety i stety, okazało sie, że dostałam propozycję malowania modelek na pokazie mody w Krakowie, więc postanowiłam,że post pojawi się dzisiaj, w nieco okrojonej wersji,ale nie długo się poprawię :) 

Tyle się ostatnio działo, że nawet nie wiem od czego by tu zacząć..ale myślę,że pokażę Wam po prostu w wielkim skrócie, co działo się w ostatnich tygodniach w mojej "wizażowej" pracy ;) 

Sesja na Wawelu z piękną Izą. Zdjęcia są jeszcze w trakcie obróbek..to dopiero przedsmak całej sesji:)





Mod. : Izuś KA
MUA.: Ja :) 

Piękna Gosia  i Krysia, reszta zdjęć - również czeka :)







Mod. : Gosia i Krysia
Fot. : Monika Zaczyk
MUA.: Ja

I trochę prywaty-Ja na Turbaczu. Dawno nie chodziłam po górach, ale potrzebny był mi ten zastrzyk pozytywnej energii.;) 


Pozdrawiam i do zobaczenia niebawem :* 

9 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia :) Super makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko wyszło rewelacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszczę Ci pracy przy sesjach widzę jak to pozytywnie Cię nakręca no i efekty sa fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, super. Ja też ostatnio zaniedbałam bloga, ale to nie lenistwo tylko mało czasu mam ostatnio :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudowne zdjęcia, makijaże również!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne makijaże!
    myślę, że z przyjemnością będę śledzić Twojego bloga ;)

    tymczasem zapraszam do siebie;) może masz jakieś cenne sugestie;)
    werciakxd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje:)
    Sesje świetne zwłaszcza ta pierwsza:)
    Dziewczyna w tym smoky wygląda cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Zmieniam adres bloga
    www.asiulcowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Komentujcie śmiało:) Każda uwaga jest dla mnie cenna - oczywiście konstruktywna!