Image Map
Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks
  • Popularne posty

    http://imageshack.com/a/img829/2684/7hzo.jpghttp://imageshack.com/a/img34/9492/scwo.jpg

    Zdjęcia z sesji, których jeszcze świat nie widział :)

  • Popularne posty

    http://imageshack.com/a/img801/840/6kfv.jpg

    Czerń z błękitem, skąpana złotem + bonus

  • Popularne posty

    http://imageshack.com/a/img33/9640/72md.jpg

    Olejek Orientalny - Odżywienie Włosów - MARION - Recenzja

  • Popularne posty

    http://imageshack.com/a/img33/4536/r8e6.jpg

    Walentynki z Firmoo

sobota, 14 lutego 2015

Walentynkowe Spojrzenia :)

Witajcie kochani,

Wszystkiego najlepszego w dniu Walentynek :) <3 Zakochani, czy tez nie - niech ten dzień będzie dla Was wesoły i wyjątkowy :) :*



Przygotowałam dla Was, dwie propozycje makijażu, które mam nadzieję przypadną Wam do gustu, oraz...niespodziankę :) Jednak o niespodziance, będzie w dalszej części tego posta. A więc, zapraszam, do oglądania i komentowania :) W makijażach, królują oczywiście czerwone całuśne usta :) 








Kreski może jeszcze nie sa perfekcyjne, ale jak to mówią trening czyni mistrza :D Zakochałam się ostatnio w bronzerze marki KOBO, pewnie większość z Was już coś o nim słyszała? Ja dostałam go na spotkaniu blogerek, i myślę zrobić o nim recenzję:) Póki co,  możecie go kupić w atrakcyjnej cenie w drogeri Natura, jeszcze przez kilka dni trwa na niego promocja, jedynie 19,99 - KLIK DO GAZETKI NATURA

KLIK



***
NIESPODZIANKA

Kto wytrzymał do końca posta, może teraz poczytać o niespodziance:) Chciałabym zorganizować z okazji Walentynek i w podziękowaniu dla Was, że jesteście małą niespodzianke. Mam tylko pytanie, czy wolicie makijażowy konkurs czy rozdanie ? Do wygrania byłyby zarówno kosmetyki do pielęgnacji jak i kolorówka :) Czekam na Wasze propozycje i ruszamy z nagrodami :D 

Pozdrawiam :*

16 komentarzy:

  1. Piękny makijaż, wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny makijaż, pięknie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale usta - boskie a rozdanie jak najbardziej jestem na tak choć niestety jeszcze nigdy żadnego nie wygrałam a w konkursie makijażowym nie mam w ogóle szans;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jak to mówią, by wygrać - trzeba grać :D

      Usuń
  4. wygląda bosko - tak jak lubię

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten brązer w chłodnym odcieniu jest świetny. Muszę go kupić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny makijaż. :) usta w tym kolorku wyglądają bardzo ponętnie.

    Dołączam do obserwatorów po więcej inspiracji.

    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze,i jak najbardziej zapraszam do częstszych odwiedzin :)

      Usuń

Komentujcie śmiało:) Każda uwaga jest dla mnie cenna - oczywiście konstruktywna!