Image Map
Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks
  • Popularne posty

    http://imageshack.com/a/img829/2684/7hzo.jpghttp://imageshack.com/a/img34/9492/scwo.jpg

    Zdjęcia z sesji, których jeszcze świat nie widział :)

  • Popularne posty

    http://imageshack.com/a/img801/840/6kfv.jpg

    Czerń z błękitem, skąpana złotem + bonus

  • Popularne posty

    http://imageshack.com/a/img33/9640/72md.jpg

    Olejek Orientalny - Odżywienie Włosów - MARION - Recenzja

  • Popularne posty

    http://imageshack.com/a/img33/4536/r8e6.jpg

    Walentynki z Firmoo

środa, 6 stycznia 2016

Reaktywacja bloga - SPOTKANIE BLOGEREK/VLOGEREK #BLOGVLOGMEET

Witajcie kochani, 

Nawet nie wiecie jak się ciesze, że znowu jestem w tym ekraniku z nowym postem :) 
Mój blog przeżył śmierć kliniczną, ale nie próżnowałam! Po prostu brak czasu spowodował moje tutaj zniknięcie. Trochę się u mnie działo, za prawie rok czasu, ale o tym innym razem :) 

Dzisiaj chciałam Wam przedstawić świetne dziewczyny, ktore poznałam na Świątecznym Spotkaniu blogerek w Krakowie. Organizatorką była prze cudowna Kasia, bardziej znana jako Siarka85 :) A w spotkaniu uczestniczyły poza mną, fantastyczne :

 Asia
 Ania
 Ela







Spotkanie odbyło się w bardzo przytulnej Restauracji w Krakowie "SMAKOŁYKI" , mieszkając w Krakowie, nawet nie wiedziałam, że mam koło siebie takie fajne miejsce :) 

Spotkanie jak na święta przystało, było z prezentami :D Oto firmy, które zgodziły się umilić nam czas spotkania :



Świąteczny klimat spotkania, zapewniały nam aromatyczne świece z EcoBeauty:


A oto prezenty,które dostałyśmy od sponsorów:








Spotkanie uświetniła również przedstawicielka firmy VIPERA ,która przedstawiała nam nowości firmy. Obdarowała nas również, symbolicznymi prezentami, które zawierały właśnie te prezenowane kosmetyki :





Reasumując, to było naprawdę świetne spotkanie. Poznałam fantastyczne osoby i dostałam motywacyjnego kopa. A dzięki temu, ruszyłam od nowa z blogowaniem :) Niebawem możecie się spodziewać nowych recenzji:) 

Dziękuję firmom:
PAESE 

CZTERY PORY ROKU
http://cpr.com.pl/ i fb 

GORVITA

REVITALASH 

FARMONA 

SEMILAC

 ADRIAN Fabryka rajstop

VENUS

OILLAN

CARLO BOSSI

BIELENDA

YOUR NATURAL SIDE

DERMAGLIN

PLUS DLA SKÓRY

WYDAWNICTWO IUVI

PARTY LITE

MAROKOSKLEP

CORALOVE 

BELL

INFOPLUS24

KILLYS

DAX COSMETICS

PUMICE SYSTEM

FELICEA

PIXIE COSMETICS

ECOBEAUTY

ELFRODO 

VIPERA

Ledwo zmieściłam te cudowności od Was na 2 komodach :)


Uff..mam nadzieję, że będziecie do mnie zaglądać po tej długiej przerwie. 
Niebawem pojawią się pierwsze recenzje no i oczywiście makijaże . 

Pozdrawiam:*

14 komentarzy:

  1. Fajnie spotkanie a ile prezentów i nowych kosmetyków do recenzji :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super:) teraz tylko czekać na recenzje:)pozdrawiam w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj z powrotem! :)
    Fajne są takie spotkania! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie spotkania, można powymieniać wiele ciekawych doświadzczeń.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajnie ;) Dawno nie miałam okazji uczestniczyć w takim spotkaniu i trochę tęsknie, bo to zawsze dobra zabawa i można się dużo ciekawych rzeczy dowiedzieć.

    OdpowiedzUsuń
  6. আমরা মাদক প্রদান একটি ড্রাগ যে দেওয়া হয় এবং বীজ রোগ সম্পূর্ণভাবে নিরাময় করতে পারে ব্যবহার করে বিভিন্ন স্বাস্থ্য সমস্যার সমাধান করার জন্য.

    Obat Epilepsi
    Obat Jantung Bocor Anak
    Obat Lipoma
    Obat Gerd
    Obat Herbal Alami
    Obat Panu Di Apotik

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne spotkanie i cudne prezenty, szczególnie w oko wpadł mi autoklaw kosmetyczny który nabyć można np tu, a sprawuje się on wyśmienicie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja ukochana na ostatnim spotkaniu dostała propolis krople które działają odchudzajaco. Wedlug mnie bardzo warto uczęszczać na takie spotkania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ tych prezentów całe mnóstwo, fajnie jest móc uczestniczyć w takim evencie. Zdjęcia super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie to wygląda, takie spotkania mają fajny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Polecam Glukometr Benecheck Plus znakomicie wykonuje pomiar glukozy. A wy jakiego używacie glukometru? bardzo dobry tekst :)

    OdpowiedzUsuń


  12. <a href="https://german-king.com/%d8%b4%d8%b1%d9%83%d8%a9-%d9%83%d8%b4%d9%81-%d8%aa%d8%b3%d8%b1%d8%a8%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d9%84%d9%85%d9%8a%d8%a7%d9%87-%d8%a8%d8%a7%d9%84%d8%ae%d9%81%d8%ac%d9%8a

    OdpowiedzUsuń
  13. Polecam ciekawą stronę o pielęgnacji paznokci https://poradzimy24.pl/witaminy-na-paznokcie-co-jesc-aby-miec-piekne-i-zdrowe-paznokcie/

    OdpowiedzUsuń

Komentujcie śmiało:) Każda uwaga jest dla mnie cenna - oczywiście konstruktywna!