Image Map
Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks
  • Popularne posty

    http://imageshack.com/a/img829/2684/7hzo.jpghttp://imageshack.com/a/img34/9492/scwo.jpg

    Zdjęcia z sesji, których jeszcze świat nie widział :)

  • Popularne posty

    http://imageshack.com/a/img801/840/6kfv.jpg

    Czerń z błękitem, skąpana złotem + bonus

  • Popularne posty

    http://imageshack.com/a/img33/9640/72md.jpg

    Olejek Orientalny - Odżywienie Włosów - MARION - Recenzja

  • Popularne posty

    http://imageshack.com/a/img33/4536/r8e6.jpg

    Walentynki z Firmoo

piątek, 24 maja 2013

Zielony Smokey Eye + kredka AVON

Witajcie,
Dzisiaj przedstawiam Wam makijaż w stylu "Smokey Eye" z użyciem żelowej kredki AVON.
Makijaż ten wykonałam specjalnie dla Magazynu Prestige - mam nadzieję, że niebawem go opublikują:)
Przy okazji tego makijażu, chciałam Wam przybliżyć cudowną kredkę żelową z AVON :
W ROLACH GŁÓWNYCH:
"ŻELOWA KREDKA AVON - SUPERSHOCK" 
Dla porównania, kredka z Miss Sporty oraz Ruby Rose 
Pierwsza od lewej : Ruby Rose
Druga : AVON
Trzecia : Miss Sporty
   
Jak widać na zdjęciach, kredka z Avon zdecydowanie się wyróżnia. Kolor prawie jak smoła jest widoczny za pierwszą aplikacją:) Po drugie, łatwo się rozciera, nie tracąc przy tym nasycenia barwy. 
Dopóki nie miałam tej kredki z AVON to rzadko robiłam smokey, gdyż była to dla mnie droga przez mękę:( Wszystko się zmieniło od kiedy ją mam :)
Plusy :
+ miękka
+ łatwo się rozciera
+ kolor idealnie pokrywa powiekę
+ idealna do smokey eye
+ cena w promocji to ok.10zl

Minusy:
- mokra -  czasami trzeba uważać by nie odbić sobie jej na powiece
- ciężko się zmywa 
- strasznie szybko się zużywa :( - to jest jej wielki minus bo jest naprawdę świetna 

A Wy z jakiej kredki do smokey jesteście zadowolone ? A może używacie tej samej ;) ?

PS.
Nie wiem czy wiecie, ale od bodajże wczoraj jest w Rossmannie promocja na kolorówkę i kosmetyki do pielęgnacji twarzy -40% !!!!! Oczywiście, ja już wyczyściłam portfel do zera, ale jutro idę jeszcze dokupić to na co nie było mnie już stać heh. Jutro pochwalę się zakupami oraz tym co dostałam od Milomanii w jej rozdaniu, bo paczuszka w końcu do mnie dotarła  - dziękuję :* 

Aaa i dziękuję Wam za gratulacje z okazji wyróżnienia mnie w konkursie Golden Rose:)Jestem z tego powodu mega szczęśliwa - tym bardziej, że nie sądziłam, że w ogóle to będzie możliwe - tylko Wy w to wierzyłyście :) Jesteście kochane :*

Uff..czuję , że ten weekend będzie baaardzo pracowity makijażowo, bo zaczynają mi się robić zaległości konkursowo - projektowe :( Także, jutro spodziewajcie się reszty stylizacji na projekt u Malwiny ..a inspiracją są lata 60 oraz szalone 80 :D Będzie kolorrrrrrowo :) Czyli to co Malwinka lubi najbardziej ;)

Pozdrawiam:*

31 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie! Odważny kolor!

    Nie umiem posługiwać się kredką do oczu - robię kreski pędzlem z cieniem. ;-)

    Chyba jestem ostatnią ofiarą, co nie była w Rossmannie. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Albo szczęściarą, bo nie wydałaś wszystkich swoich oszczędności ;)
      Bardzo dziękuję:*

      Usuń
  2. WOW! To jest to co lubię! Boski kolor! A co to za odcień, jaki cień? Bo piękny szmaragdowo - turkusowy. SuperShock to mój najlepszy przyjaciel tak naprawdę do wszystkiego. Mam tej kredki aż 6 odcieni i są genialne. Ale to prawda, że czerń jest idealna jako baza pod smokey.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze złotą, ale jeszcze nie miałam okazji użyć:) A odcień to w sumie pomieszane Ingloty, jutro wstawię zdjęcie numerków :)
      Ślicznie Ci dziękuję za ten miły komentarz:)

      Usuń
  3. Rossmann zaliczony i u mnie :D. Jutro chyba podejście nr.
    Ładnie Ci w takim mocniejszym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) Ja dzisiaj byłam drugi raz po resztę zakupów i prezent dla mamy :)

      Usuń
  4. Co to za cień? Jest piękny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ingloty, kilka odcieni pomieszanych w jedno :) Jutro sprawdzę i podam numerki :)

      Usuń
  5. Świetny cień i makijaż :) ale twoja tęczówka się z nim stopilła :( wykonaj następny bym zobaczyła twój piękny kolor oczek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, właśnie dlatego rzadko sięgam po zielenie czy niebieskości, bo boję się, że kolor zje mi tęczówkę:(

      Usuń
  6. Pięknie ci w takiej zieleni :) A w Rossku ładnie poszalałaś, jak ci na Eliksir brakło :PP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po prostu miałam przy sobie wyliczoną gotówkę, i niestety dałam się innym pokusom kosmetycznym, niż te które planowałam :)

      Usuń
  7. Słyszałam o tej kredce, ponoć jest rewelacyjna :) i to widać u Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, jak będziesz miała okazję to kup - nie zawiedziesz się :)

      Usuń
  8. Używam tej samej, mam ją w kilku kolorach!! Jak dla mnie rewelacja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja narazie tylko czarnej, ale mam jeszcze złotą - i mam ochotę na więcej :D

      Usuń
  9. Bardzo podoba mi się ten makijaż :) Recenzja kredki też brzmi ciekawie. Najgorsze, że nie znam żadnej konsultantki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Popytaj wśród znajomych, może jednak ktoś jest a nawet nie wiesz ;)

      Usuń
  10. Mam tą kredkę w różnych kolorach i ją uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyobraź sobie - jestem konsultantką i jeszcze nie mam ani jednej ich kredki. Ale czas to zmienić, bo ciągle widzę pochwałę tych żelków. :) W tym katalogu jak nic biorę sobie Aqua Pop, tą niebieską! :-) Widzisz, udało Ci się w GR wygrać, trzymałam kciuki, bo zrobiłaś piękny makijaż, a kiedy ujrzałam znajomą buzię wśród laureatów, cieplej na sercu mi się zrobiło. :)

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie również gratuluję i miło mi, że Tobie było miło hehe..walczymy teraz z Brodką?:)

      Usuń
  12. ja również mam zaległości makijażowe :( a Twój makijaż bardzo mi się podoba.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, dziękuję:) No to pędzle w dłoń i do dzieła !

      Usuń
  13. Nie miałam jej :p
    Makijaż bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny kolor cienia na górnej powiece i ogólnie śliczny make up, super pasuje do Twoich oczu

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję:) Fajnie, że Ci się podoba :)

      Usuń
  16. Pięknie wyglądasz w tym makijażu! Podobno osoby o niebieskich oczach nie powinny nosić makijaży w podobnych odcieniach, ale jesteś żywym przykładem na to, że to nieprawda :D

    OdpowiedzUsuń

Komentujcie śmiało:) Każda uwaga jest dla mnie cenna - oczywiście konstruktywna!