Image Map
Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks
  • Popularne posty

    http://imageshack.com/a/img829/2684/7hzo.jpghttp://imageshack.com/a/img34/9492/scwo.jpg

    Zdjęcia z sesji, których jeszcze świat nie widział :)

  • Popularne posty

    http://imageshack.com/a/img801/840/6kfv.jpg

    Czerń z błękitem, skąpana złotem + bonus

  • Popularne posty

    http://imageshack.com/a/img33/9640/72md.jpg

    Olejek Orientalny - Odżywienie Włosów - MARION - Recenzja

  • Popularne posty

    http://imageshack.com/a/img33/4536/r8e6.jpg

    Walentynki z Firmoo

niedziela, 8 września 2013

Pawie Oko z Golden Rose

Witajcie kochane :)
Na wstępie pragnę Wam bardzo podziękować za komentarze pod postem "Ku przestrodze", dodało mi to otuchy i wiary by dalej robić to co kocham :) Jestem już mądrzejsza o nowe doświadczenia, i od teraz bez umowy - ani rusz ;)

Chciałabym również Wam podziękować ogólnie za to,że jesteście ze mną, obserwujecie, komentujecie - dla Was warto tu być i tworzyć :) A podziękowania nie są bez powodu - dzisiaj publikuję swój 100 post :) Juuuhuu..:D W związku z tym, myślę o małym rozdaniu, chyba, że wolicie jakiś konkurs ? 

A propo konkursu, oto moja propozycja Pawich oczek dla Golden Rose :


Mam nadzieję, że Wam i jury Golden Rose się spodoba :) 

I czekam na odpowiedź, co wolicie - rozdanie czy konkurs z okazji mojego setnego posta:)

Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia:*

16 komentarzy:

  1. Piękny, kolorowy makijaż:)Usta bardzo przykuwają uwagę. I życzę kolejnych 100 a nawet i 1000 postów:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się:)
    taki nie typowy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale mam zdolną siostrę :) Pięknie

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczny make up .
    Mi naj barzdiej odpowiadaja knkursy- rozdania gdzie mozna wykonac cos dodatkowo by miec dodatkowe losy... z reszta tak jak u mnie jest :P
    Widac ktos ie angazuje itd.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie mogłam właśnie dobrze zobaczyć Twojej pracy tam, ale widzę, że rewelacja! ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy ten niebieski:)super oczka

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy pomysł z tymi cekinami

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaż wygląda naprawdę super fajnie Ci w tych kolorach ;) a ja wolała bym konkurs bo to zawsze możliwość do ćwiczeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niebieski ma pikmęnt koloru morskiego i ladny jest

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję 100 postów:) makijaż super:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo odważny make up ;) Lubię takie ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentujcie śmiało:) Każda uwaga jest dla mnie cenna - oczywiście konstruktywna!