Image Map
Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks
  • Popularne posty

    http://imageshack.com/a/img829/2684/7hzo.jpghttp://imageshack.com/a/img34/9492/scwo.jpg

    Zdjęcia z sesji, których jeszcze świat nie widział :)

  • Popularne posty

    http://imageshack.com/a/img801/840/6kfv.jpg

    Czerń z błękitem, skąpana złotem + bonus

  • Popularne posty

    http://imageshack.com/a/img33/9640/72md.jpg

    Olejek Orientalny - Odżywienie Włosów - MARION - Recenzja

  • Popularne posty

    http://imageshack.com/a/img33/4536/r8e6.jpg

    Walentynki z Firmoo

niedziela, 13 października 2013

Kolejna paletka Inglot..+ obiecana niespodzianka :)

Witajcie kochane :) 

Dzisiaj przedstawiam Wam swatch'e kolejnej paletki z mojej kolekcji INGLOT :) Z góry przepraszam Was za jakość niektórych z nich. Prawdopodobnie, w przyszłym tygodniu będę miała nowego pstrykacza i wtedy na pewno poszaleje ze zdjęciami  :D 

Nie przedłużając, przedstawiam obiecaną paletką : 






Bardzo lubie fiolety, ale niestety jakieś te, które mam nie powalają mnie na kolana. Mają strasznie słabą pigmentację ;/ Natomiast, niebieskie i zielone cienie jak najbardziej polecam, co widać po swatch'ach :) No rewelacyjna pigmentację mają maty oraz perły, można się w tych cieniach zakochać <3 :D 

I by tradycji, stało się zadość. Makijaże wykonane głównie cieniami z tej paletki : 



Wybaczcie, że nie zrobiłam nowego makijażu, ale miałam w ten weekend tyle spraw i spotkań na głowie..że zwyczajnie nie miałam kiedy :( 

Jestem pewna, że jednak wybaczycie...bo same zobaczcie co takiego przydarzyło mi się w weekend..

Miałam okazję, poznać na żywo Sabinkę z bloga http://esm-beauty.blogspot.com/ i poddać się jej czarodziejskim pędzlom :) Oto efekty naszego spotkania : 






Dawno mnie nikt nie malował, więc było to dla mnie bardzo fajne uczucie:) A do tego, pierwszy raz w życiu 
miałam takie śliczne kreski :) Czuć , że Sabinka kocha to co robi :) Dziękuję Ci kochana za ten cudowny makijaż :***

Edit:
Kosmetyki użyte z systemu Magnetic Play Zone :


A to ten zielony tusz, który się Wam tak spodobał :) :

Green Spring Vipera - zwiększający objętość 

Gdybyście były również zainteresowane takim lub innym makijażem, możecie się do niej zgłosić na akcję darmowych makijaży w Galerii Handlowej - Bonarka City Center w Krakowie . Szczegóły, możecie znaleźć na fb - KLIK

Mam nadzieję, że jeszcze się spotkamy nie raz..ach jaki ten świat mały :) To jeszcze nie koniec niespodzianek..ale napiszę Wam o tym wkrótce :) 

Dobranoc :*


12 komentarzy:

  1. Przepiękna kreska i te rzęsy, świetnie ci w takim makijażu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za tak pochlebne opinie:) Ciesze się, że makijaż przypadł do gustu i zapraszam na kolejne konsultacje:):D

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie makijaże są super :D

    OdpowiedzUsuń
  4. achhh, piękne kolory! A makijaż...wszystkie zachwycające ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Super te cienie, choc w niektorych widac gorszy pigment, a metamorfoza extra i ten zielony tusz *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. aaa cudowna paletka ! zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna paletka, w szczególności odcienie zieleni/ turkusów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna paletka, piękny makijaż Ci Sabinka zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń

Komentujcie śmiało:) Każda uwaga jest dla mnie cenna - oczywiście konstruktywna!