Image Map
Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks
  • Popularne posty

    http://imageshack.com/a/img829/2684/7hzo.jpghttp://imageshack.com/a/img34/9492/scwo.jpg

    Zdjęcia z sesji, których jeszcze świat nie widział :)

  • Popularne posty

    http://imageshack.com/a/img801/840/6kfv.jpg

    Czerń z błękitem, skąpana złotem + bonus

  • Popularne posty

    http://imageshack.com/a/img33/9640/72md.jpg

    Olejek Orientalny - Odżywienie Włosów - MARION - Recenzja

  • Popularne posty

    http://imageshack.com/a/img33/4536/r8e6.jpg

    Walentynki z Firmoo

piątek, 25 października 2013

Romantyczna kusicielka..:)

Witajcie kochane, 


Cerę udało mi się podleczyć i w końcu mogę coś zmalować <Jupi> . Pomogły mi w tym herbatki z bratka, wapno, przemywanie twarzy rumiankiem zamiast toniku i nawilżanie twarzy, superaśnym kremem z Floslek. Dodatkowo, oczywiście odpowiednia dieta - zero słodyczy, ostrych dań i fast foodów. Przy okazji leczenia cery, spadłam parę kg z wagi - żyć nie umierać :D 

Dzisiaj przedstawiam Wam propozycję makijażu, na udaną randkę . Makijaż ten wykonałam na projekt "Kobieta Kameleon" , organizowanego przez Domi :) 

Przy okazji, pokażę Wam kolejną paletkę moich Inglotów..Makijaż wykonałam cieniami , właśnie z tej paletki. 




 Buziaki na randce, też muszą być ;)



I Paletka, którą chciałam Wam przybliżyć :





 

Nie wiem czemu, ale przy kolażu i kadrowaniu , ucięło mi niektóre numery cieni :( Podaję więc, te brakujące : 
AMC 54 - brąz
AMC SHINE 133 - limonka :metaliczna"
AMC SHINE 105 - złoto 

Bardzo lubię tą paletkę i sięgam do niej często przy codziennych makijażach. Sprawdza się również, przy makijażach wieczorowych. Mam nadzieję, że jakiś cień przypadł Wam do gustu no i oczywiście mój makijaż :) 

A w weekend przedstawię Wam moją wersję mrocznej bohaterki . Mam już parę zdjęć, ale poczekam na wszystkie i wtedy pokażę Wam efekty mojej pracy oraz kilku osób, które zaangażowałam do tego projektu. Mogę Wam narazie zdradzić tyle, że wszyscy mieliśmy przy tym niezłą zabawę  :)

Pozdrawiam :*  

23 komentarze:

  1. Śliczny makijaż, zwłaszcza oko robi wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. chętnie wykorzystam taki makijaż na randkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ piękny jest ten makijaż, tak Ci ślicznie z czerwoną szminką na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka Ty piękna !
    Śliczny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz tak uroczo, że randka na pewno by się udała :) ja jutro coś może w tym temacie zmaluję dla Domi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pasuje do Ciebie ten make-up :) Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam z tych cieni numerek 112 :)) Makijaż jak zwykle piękny :) Jesteś chyba pierwszą, która nie postawiła na różowe, tylko bardziej brązowe tony ;PP

    OdpowiedzUsuń
  8. kurcze, to racja, trzeba uwazac z dieta i naprawde jest róznica, jesli chodzi o tradzik ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny makijaż i jakie ponętne usta :) wyglądasz bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. efekt super-świetnie wyglądasz:) a co masz na ustach? jest gdzieś napisane czy ślepa jestem??;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za odpowiedź-już sobie sprawdziłam. Może uda mi się kupic:):)

      Usuń
  11. No no no uroczo i całuśnie :) Tobie również pięknie w loczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. usta wyglądają na super całuśne! czemu nie podałaś co to za cudeńko? :)
    oczy są rozkosznie romantycznie. makijaż strzał w dziesiątkę!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny makijaż :) niektóre kolorki cieni ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie, poderwałabyś każdego :D!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny makijaż:) Na randkę idealny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze zaśpiewaj Happy Birthday... i normalnie każdy prezydent jest Twój :D. MM jak nic ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kwintesencja kobiecości:) W tym makijażu i fryzurze mogłabyś wcielić się w rolę M. Monroe:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne te loczki:)świetnie pasuje Ci ta cała stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń

Komentujcie śmiało:) Każda uwaga jest dla mnie cenna - oczywiście konstruktywna!